vineri, 27 februarie 2009

bw :X

Deci da.Iubesc adrenalina.

Am incheiat seara asta intr'un mod extrem de placut.
Atunci cand nu mai speram sa ies din casa si credeam ca o sa ma clocesc in pat cu laptopu'n brate, a venit viatza mea in vizita.

Dupa o discutie cu vitezomanu ei, am aflat ca vor avea loc curse in praktiker militari. [:X]
Dupa lungi discutii, framantari, ganduri, ne'am adus aminte de un amic care avea masina si am hotarat sa'l sunam si sa merem si nuoi..sa facem niste susprize josprize suflarii d pe acolo :D.Zis si facut, thank god tipu era available, cu chef de iesit si asa am ajuns si la mama naibii printre masinute.

Pretinu Iulius care ne'a stat la dispozitie cu tractarea era de asemenea un impatimit al vitezei asa ca am avut si noi parte de speed, scartzuri, nitica adrenalina alea alea.
De prisos sa zic ca m'am simtit super la auzul motoarelor, ca am balosit indelung la aspectul masinilor care mai de care tunate si impopotzonate.

Paty si'a mai castigat inca o prietena...vrei sa stam p intuneric?:)))[ Ea are acest talent, le face sa roiasca in jurul ei , sa graviteze ...prietenele sunt bune]
Am ajuns in momentul in care Sorin juca rolu pizdei care dadea startul, dupa cateva curse castigate :D omu se implica :))

Paty are intotdeauna gura aurita, chiar si cand nu trebuie..Cand am iesit din casa mi'a zis "tare ar fi sa vina politia, sa ne ia aurel de la sectie :)))"..si bineinteles ca s'a facut voia ei.Aia erau obinuiti asa ca am plecat cu totii incet si parsiveste ca si cum nimic nu s'ar fi intamplat.
Imi pare rau ca nu am avut si baiatu cu mine, saracutu e bolnavior si a adormit devreme, dar data viitoare nu mai scapa :D

Am descoperit noua mea pasiune - un el, o masina tunata, viteza si multa adrenalina..pf..ce sa'ti mai doresti?

5 comentarii:

patrisia spunea...

3 lucruri d spus:
1-rol de p***a sau nu mi a plakut ma d el:X..adika el vitezomanu' meu:X:)))
2-ma iubeste femeile si e moarte dupa mn...=)))oare dc?sa le fi furat eu baiatu?:D
3-stai sa vz k asta e doar inceputu'...adika noiB-)

cutie spunea...

paty in actiune =))

dooda spunea...

aoleu maica.. :)) stii ca eu sunt mai speriata.. nu zic ca nu e misto cu viteza, doar sa aveti grija.. ca daca e sa patiti ceva, va iau pe amandoua de ciuf si va bat cap in cap. pana atunci, dicstrati-va!!
lasa ca se face el bine, nu mai ai stare deja, nabuno! :D :*:*:*

Tedy Necula spunea...

maaaaah dar macar nu ne mai da de gol locurile de joaca :))) Sa il pupi pe tunatu ala din partea mea.... nu d alta da p mn ma pupa numa knd e beat :(

cutie spunea...

=)))) aoleu tedy..bn si atunci..pi ce baiat bun e el..acu ti s'a taiat portia, il impartim :D