luni, 16 februarie 2009

1:23 AM

n'am somn..

Iar o sa dorm maine ca o vita pan la 1-2, iar nu o sa invatz pt carnet..iar o sa ma duc la grasa si o sa luam micu dejun la ora 2, dar o sa mancam papa de pranz :)))si p la 5 in tramvai,din nou fara bilet cu ochii dupa controlori (acu,ca tot a revenit geru, iar sunt pe noi, p mamele noastre :)) noroc ca sunt intodeauna aceiasi si stau in acelasi loc..deci stiu unde si cand sa cobor in caz de urgenta) si returu cu tramvaiu cu tot cu obiat, de data asta linistita, controlorii nu te baga in seama daca esti cu copil mic, dimpotriva, iti mai dau si bilet =)).si iar in casuta mea de 40 mp (sper s nu ma'nsel) , tot fara chef de nimic.



Am mai zis pana acu ca vreau si altceva?Mi se pare mie sau viata mea e prea monotona? (poate din perspectiva altoa am o viata destul de agitata..dar eu nu cred :-? )
Fuck, cre ca vreau la faculdad, sa am si eu o ocupatie,macar ca ma duc sa dorm p la cursuri, si parca tot mai e ceva...alti uameni cu care sa mai schimbi o vorba doo, mai un wist, un darts, o bila mica..un party mic acolo :-".Dar mai e puciiin, si revenim :D ca deh, "bn shi noi oriqm"

E deja 2:14...imi pica uochii n decolteu :)) ..ncep sa se cunoasca semnele oboselii, desi e doar fizica.Ma bag n patuts langa obiat.
am fugit!
niieeeee la * beep* tsuc tsuc!! (prietenii stiu dc =)) ) (pt *beep`u* din mn :))) )
nitey nite` !

Un comentariu:

dooda spunea...

tsuc tsuc :))) :*