marți, 24 februarie 2009

abertions.

Noapte alba.Again.



Am inceput cu Avast, cu sugareaua mea...doo bericele si extrem d multa oboseala si am dat din nou tonu distractiei :D (like always, noi muatze b-) ).Eu aveam chef d tzopaiala, dar lumea era ocupata si d una singura no fun...da a fo uokei.. (am aflat ca ne'am facut reputatie d betivance.pf. :)))) )

Dupa Avast a urmat o cursa contra cronometru spre casa, caci eram astptata de grasutza.Am alergat dupa autobuz si din statie pana la ea acasica.Am facut febra musculara.
Intoarsa acasa, cu tot cu buiu, a urmat sedinta de pitiponceala, poze, barfa, discutii serioase alea alea.

Ne'am asteptat ca neste ilene cosanzene cuminti fetii frumosi, care au aparut intr'un final pe naravasa lor iapa, tanti skoda, tocmai cand noi renuntasem la hideea ca o sa'i mai videm. A meretat insa asteptarea. Rasaritu n'am putut sa'l vedem tuoti 4 ca erai baietii terminati..da merge, o lasam p o alta zi, mai linistita, mai calda :D.

Restul zilei o sa'l petrec cu sufletelu meu, o sa merem in parc, o sa inghetam ca neste rahatzi si o sa ne iubim mooolt...ca obiatu ooobeeeshte mami lui :D.
Un Dragote fericit 2 all! :*

Un comentariu:

dooda spunea...

stai sugar linistita.. nu stia banderas ce zice :))
si ai vazut ca radea cand ne-a ciufulit, deci glumea.
te pup, florina alexandra.. sau bursuca mea :)) :-" :*:*:*