duminică, 15 februarie 2009

14.02.pl

Avand n vedere faptu ca ieri fu valentine's, am zis ca mi'o surade si mie norocu... m'am trezit destul de bine dispusa, am ajuns in bucatarie si'am vazut o inimioara din dulceata :D..pacat insa ca nu era fo` me, era din clatita lu vecinu, din care a curs gem special sa'mi indulceasca grasutsa :D .Am avut una din cele mai fucked up zile, avand in vedere ca mi'am nenorocit mana stanga..intai m'am frpit cu fierul de calcat, destul de uratel..mai tarzior a vrut obiatu meu cartofiori si fiind nerabdator, a trebuit sa'i racesc eu..mi'am fript si degetelele :(. In final am reusit sa ma zgarii in usa de la ghena cand duceam gunoiu.Asta nu este nimic in comparatie cu faptul ca a trebuit sa'i suport pe ai mei la noi o noapte intreaga,sa ma indoape pana la refuz, ca asa le place lor, sa am rabdare cu tata care isi baga nasu prin toate lucrurile mele.nu tu net, nu tu tel, nu tu nimic la tv sa'mi placa.thank god a adormit devreme si mi'am adjudeat telecomanda.am vaz si eu "iluzuinistul", mi 'a parut supah nice :D.
concluzia p ziua d ieri o trasesem deja inca de dimineatza cu buiu:
"patrisia: auzi fai
patrisia: noi azi d ziua indragostitilor
patrisia: stam cu copiii la av
patrisia: :)))
patrisia: k pl indragosteala
patrisia: =)))))))
cuTiE: da:)))"
yes...o sa ne ncercam norocu la anu..plm.gem d coacaze

Niciun comentariu: