marți, 18 mai 2010

Microbu'...

Majoritatea obietzilor iubesc futbolul, sunt microbisti d`aia inraitzi si microbu' asta se transmite si iubitelor, prietenelor sau persoanelor apropiate de sex fromos (asta daca exista si din partea lor ceva enteres).Al meu obiat nu`are treaba cu sportu, e insa obsedat de mashini, curse, tot ce tzine de tuning and least but most important..turbochargers, cuaie.. si asa cum paty se uita cu real interes la toate meciurile echipei steaua fiind o suportera inflacarata (bani de mers p stadion nu se mai este, da' sufletu ei e in tribune), asa si eu, traind cu tziganu, fac ca tziganu.. in afara de faptu ca i`am preluat metoda de a conduce, insemnand descreierat si injurand si comentand fiecare gresala a oricui, am inceput sa si visez noaptea si sa ma trezesc dimineata spunand "rotor-compresor pe partea de admisie si rotor compresor pe partea de evacuare" :|..si nu numai atat, am imbolnavit si copilu' de microbu asta contagios si incurabil.adicatelea ne uitam numai la "tom&jerry-fast and furry" si "cars"..ne am luat si masinutele si colac peste pupaza, noul meu ringtone e:


Life is a highwaaaaaaay !!!!!!!

Niciun comentariu: