duminică, 16 mai 2010

ma mut....dau de baut :D

Ce sa zic, ma mut de pe dumbrava noua si minunata...tot pe dumbrava noua, la fel de mirobolanta, daaar de data asta vedem si petre ispirescu, nu numai sebastien avenue b-)
Ne mutam cuibushoru nostru intr`un spatiu mai mare, caci am crscut si tre sa ne desfasuram fiecare in voia sa.
Si cu toate ca e sptiu mult mai mare si loc pe care o sa`l amenajez dupa inima si sufletu meu, imi las o parte din viata in garsoniera minunata.Caci aici ne trairam cele mai bune momente, pana si alea proaste mi se par bune acu. Aici mi`am crescut copilu, tot aci am intalnit prietenia adevarata si m`am indragostit..tot acilea. Si chiar daca raman amintirile, ramane si un gol imens. Pt ca stiu ca nu mai pot suna la 3 dim pe grasa si`n 3 min si 30 sec (ca taximetristii) sa fie la mn, pt ca nu`mi mai permit atata galagie caci ma mut la et 3, ca imi las vecinii minunati si zapaciti pe care ii ador, locu de parcare pe care il marchez cu faina, piuitoarea lu moco, comentariile lu nea fane, cainii din spatele blocului care o musca constant p paty, becu din fatza usii care a luminat palieru, dar si scarile din fatza blocului de care ne leaga ataaaat de multe..
Dar exista si o pare buna, taximetristii vor gasi acum cu mare usurinta blocul si nu vor mai astepta la coltzul strazii.
Si desi ne despartim cu durere, suntem totusi bucurosi ca am avut ocazia sa traim atatea aici si plecam cu sperantza ca noul inceput ne va aduce muuult mai multe intamplari dobitoace de care sa ne amintim si cu care sa ne mandrim... ess esss.

Un comentariu:

dooda spunea...

Sper sa ai parte de un camin minunat pentru tine si obiat si sa fii de zece mii de ori mai fericita !!! MAAAAAXIM , am zis, sugareaua mea ! :*:*:*
P.S: tot respectul d aci din Berceni pentru fata care si-a luat si masina si apartament :D