miercuri, 2 iunie 2010

Serbare.

Luni, 31 iunie,am participat la prima serbare adevarata a obiatului..(bine, a mai avut una anul trecut, dar era prea mic atunci si a inceput sa planga pe scena :)) )
Au fost toti frumosi, cuminti, au spus poeziile "mito", au numarat, au cantat, au dansat..ce sa mai, ca la carte. Razvi mi`a facut cu mana din 2 in 2 minute, pana i`am tras privirea ucigasha si s`a potolit. Am stat cumintica langa paty, dar nu m`am mai putut abtzine la vals si`am si bocit un pic..danseur il face mama :D
Au urmat poze, prajituri si suculetz si cel mai important pt ei, cadourile de 1 iunie :X





Un comentariu:

dooda spunea...

manca-l-ar mama de frumos si destept si tot ce mai trebuie! imi pare rau ca nu am putut si eu sa fiu langa voi dar sper ca la urmatoarea sa vad si eu obiatul in verva.
super pozele!! :*