duminică, 30 noiembrie 2008

trist :))

De obicei ma amuza faptul ca par mai mica decat sunt si ca lumea nu imi da mai mult de 15-16 ani...dar nu mai e deloc amuzant atunci cand merg printr'un club..anu trecut am trait neplacuta experienta de a nu fi lasata sa intru in twice pt ca nenii aveau "marii dubii ca eu as fi majora"..uaaff....aseara experienta s'a repetat in suburbia unde 4 persoane au incercat sa'i convinga p'aia ca eu am mai mult de 18 ani amarati :)))) spre deosebire d twice, astia s'au lasat induplecati si am intrat. dar tot se uitau cu nerste fetze dubioase la mn..(cred ca m'au blestemat aia din psd ca le'am zis ca ma duc la vot si n'am fost :( )..buletinu nu'l tin de obicei la mn pt ca il arunc prin casa si il gasesc cu greu, asa ca prefer sa ma lipsesc.
Daca oi lua carnetu, promit ca o sa'l tin n permanenta cu mn! :D

Un comentariu:

Dan Gheorghe spunea...

LA MULTI ANI ROMANIA!!!!