vineri, 7 noiembrie 2008

toace

mda...is mica si fraiera si aseara am vrut sa fac pe pitzi...imbracata in rochitza, cu cizmulitze cu toc shi tot tacamu am fost in maxx la bal :D de prisos sa zic ca nu voi mai purta cizme cu toc in urmatoarele 872348345 zile, dupa 9 ore de chin : ...am ncercat sa tzopai si sa dansez, dar deja era prea mult..pe la sfarsit era sa si cad(nu din cauza mea, doamne fereste, era podeaua alunecoasa =)) ) la concert parazitii statea o tanti in fatza mea, cu iepurashu ei (care era prin spatele meu) si se ntorcea din 2 n 2 min sa'l puupe (asta o facea peste mine)...tocilarii din poli s'au plictisit repede d bal si la 4 deja nu mai era aproape nimeni in club..asa ca a trebuit sa plecam si sa inghetzam ca neshte rahatzi in statia de metrel..heh...asa a trecut si seara de bal, cu dureri si degeraturi la sfarsit,dar in mare a fost fain :)

2 comentarii:

dooda spunea...

lol sugar, de abia acum am citit bluogu` tau si am vazut ca si tu ai probleme cu toacele. te inteleg perfect :)) uaff...:*:*

cutie spunea...

probleme mari sugarule :))) te int cand zici ca iti iubesti riboacele..si eu imi iubesc am. skateurile :))))