luni, 17 noiembrie 2008

nervi

deobicei sunt foaaarte calma si ma enervez foaaarte greu...dar azi am simtit ca nu mai pot.dupa ce am asteptat mai mult d 15 min sa urc intr'un tramvai (dupa ce au trecut vreo 3 care erau full) am experimentat drumul deosebit de bun care duce spre gradinita (adik mocirla).inomolita, plouata si vai de mine, am luat obiatu si am plecat spre casa...obiatu e ff incapatanat si a vrut sa urce el treptele tramvaiului, dar a cazut si a inceput s urle de mama focului p'acolo.. acolo niciun loc liber...l'am llasat 2 sec jos dar a pus manuta p calorifer si s'a fript..au urmat ureleam stat cu el in brate 2 statii, dupa care s'a eliberat un loc..neste domni foarte "amabili" l'au ocupat insa chiar atunci cand noi ne indreptam spre el X(.dupa inca o statie s'a mai eliberat un loc si am urcat obiatul, dar el era nervos ca locul nu avea vedere afara : (si a inceput s urle si sa se manifeste) incercand sa'l calmez am scapat caserola cu mancarica si am imprastiat cartofii prin tramvai(noroc ca trebuia sa coboram)..i'am adunat cu piciorul si i'am aruncat afara, ca se uita toata lumea "O_O" wtf, se mai intampla 8-.
mda...is pachet d nervi :L

Niciun comentariu: