sâmbătă, 17 aprilie 2010

Treaba mare

Intr`un mare sfarist a scos si domnu' tedy clipu din babilonu' pizdii...ce sa zic, la prima vedere pare ok, asta daca nu stii ca toti aia`s gay si ca pizdele se frecau degeaba p`acolo si ei se uitau aiurea la cururile lu pisi si cip =)))).
Imi plac indeosebi portocalele, of course, caci au fost desenate de moi si decupate de pisoi, am luat si eu una acasica dar cu marijuana :D.Lumanarile`s si ele mito, doar au fost meticulos asezate de astia mici care nu stiau cum sa plece mai repede de langa artisti si sa se intoarca la camere. Si locatia e faina, nu cred ca ati dat p`acolo, fiind club d poponari..(sau asta am inteles d la tedy :)) ) .
Cu toate cele a iesit bine, caci tedy nu poate sa faca decat treaba buna, am inteles ca melodia a fost asta vara`n topuri si ca o ascultau astia mici p vibe fm.. eu una chiar nu am auzit`o in media, decat la mine`n pc dupa ce s`au terminat filmarile.. oricum, daca e asa, bv lor si la mai mare :D


si treaba:





meeeeuuuu coraçãooooo !!!! :))

Niciun comentariu: