duminică, 2 august 2009

week review.

Sapt incepuse destul de prost, dupa ce am aflat ca pe paloma a mancat'o o pisica... Apoi a trebuit sa il inapoiez p marco proprietarei, pt ca razvi ii facea viata un calvar..ziua de joi..one of my best. 23 e nr magic! :D :X A urmat o vizita la baietzi caci filmau (nu conteaza unde =))))) ), iar vineri, o mica tura pana la mare :X.Astea au fo partile bune..
Acu`s acasa la urzi, la inchisoare, a trebuit sa ii suport ieri p ai mei o zi intraga la munte (app, imi fac casa la munte in padure!!), seara am incercat sa montam piscina, dar e sparta, vai mortzii ei, am muncit vro ora degeaba..tata daca ar putea shi'ar baga nasu' in toate lucrurile mele, nu tu net, nu tu tel, nu mai zic de alte activitatzi... Deja nu mai suport, vreau la casutza mea, in patutzu meu, cu laptopu meu shi toata cacaturile :(


:* de la cutiutza prizoniera!

Niciun comentariu: