joi, 16 iulie 2009

D`ALE noastre cu PATYma :))

El:" Esti soarele meu, esti paradisul meu..:X"
Paty:" Da.....:X"
Eu: "Marco, iar te'ai pishat???"
El:"Ale, tu shi Marco v'ati pishat p paradisu nostru."




Paty:"Baiatu' nostru este un barbat acum !!"
Eu:"Da, s'a pishat in adiddasu meu...."
Paty:"Dar nu oricum, a ridicat piciorul :D"




Razvi:"Mami, mami, eu vleau o mashina de culse...:X"
Eu:"Mami, tu vrei cam multe..."
Razvi"Nu, mami, vleau doar una! :D"




Paty:"Hai pupa'mi shi umaru'..shi genunchiu.. ;;)"
El, pupa...
El, apoi:" Shi eu te iubesc."




Later edit

Tot el: "Merge vara`mea asha bine cu mashina, era sa intre in doi stalpuri"




Paty:"Ma baiatule, revino'ti si fa ce tre sa faci.Te pupa shefa ta."
El:"Draga mea...Nu aduce insulte asupra lu the boss of the forest b-)" [of the jungle, poate =))]

Niciun comentariu: