luni, 7 septembrie 2009

Misiune imposibila 1.

A venit toamna..suntem in septembie 09..afara`i frig si nashpa shi nici macar nu mai ploua..



povestea incepe asha:
vizionand cateva emisiuni culinare cu nush ce desert din fructe de baobab sau ce mortii lui era ala, ni se face noua pofta de gogoshi...d`alea hand made.
Reteta aveam, incrediente aveam...o singura pb exista: noi, dezastru in bucatarie!

Operatiunea a durat cam o ora.Cu chin si truda din partea noastra, cu asteptare apasatoare, pofta ucigatoare...daar n`am muriiit, n`am muriiiit!!

Totul a decurs asha: am amestecat incredientele pana s`a facut UN FEL de coca . (vezi poza)



Am modelat coca, am incins uleiul si le`am prajit, exact ca la carte.
Rezultatul:



In concluzie..vor urma grave dureri de stomac, ca s`au prajit doar la ext, am ramas cu degetele fripte si cu aceeasi pofta ucigatoare, probabil o sa dam o fuguta pana`n prosper..

Misiune eshuata..da' nimeni nu`i perfect daaaa?!?

[Aceasta este inca o poveste...]

Niciun comentariu: